^

Dienoraštis

5 dalykai, ko nevalia daryti darbo metu

Sėkmingai darbuojiesi stiprioje įmonėje, esi užtikrintas savo darbo kokybe, o su kolegomis sutari puikiai? Jei taip - džiugu! Tačiau jeigu nepavyksta apsiprasti naujoje darbo vietoje, kyla problemų komunikuojant su kolegomis ar klientais - galbūt kažkas vyksta ne pagal planą? Kartais menkas dalykas gali nulemti nepatogias situacijas, tad šiandien dalinamės patarimais - ko niekad nederėtų daryti darbo metu?

 

1. Per daug nusiskundimų

 

Jeigu jauti, kad kažkokie faktoriai įmonėje tavęs netenkina, nepulk garsiai šūkauti, kad tau vienas ar kitas dalykas nepatinka. Pirmiausia derėtų apsvarstyti - kas manęs netenkina? Kokie sunkumai man iškyla, kad nepavyksta atlikti užduočių? Koks elgesys mane šiuo metu erzina? Jei nori apie tai kalbėti garsiai - pirmiausia, susirašyk sau visus argumentus ir atsakymus į šiuos klausimus ir tik tuomet svarstyk galimybę viešai apie tai diskutuoti. Jeigu tau neramu - pasikalbėk su įmonės vadovu apie šias problemas. ik tuomet keliauk pas įmonės vadovą ir pasikalbėk tiesiogiai su juo (ja). Tačiau niekuomet iškilus problemai nepulk skųstis viešai - tikėtina, kad sulauksi neigiamos reakcijos tiek iš kolegų, tiek iš vadovų.

 

2. Nepažeidinėk darbo taisyklių

Viena iš priežasčių, kodėl darbe kyla konfliktinės situacijos - tam tikros įmonės politikos bei darbo taisyklių pažeidimas. Pavyzdžiui, tai gali būti tokios situacijos kaip konfidencialios informacijos atskleidimas nesusijusiems asmenims ar konkurentams, nesilaikoma dalykinės komunikacijos principų ir dar daug panašių dalykų. Prisijungus prie naujos komandos, dar pirmosiomis darbo dienomis rekomenduojame išsiaiškinti - kokios yra nusistovėjusios darbo taisyklės, kokiais darbo principais vadovaujamasi. Taip išvengsi nemalonių situacijų ir lengviau įsiliesi į kolektyvą!

 

3. Visuomet laikykis aprangos kodo

 

Įprastai kiekviena įmonė turi tam tikras taisykles dėl aprangos kodo. Viena įmonė gali propaguoti laisvą aprangos kodą, kur gali rengtis laisvu stiliumi, kitoje įmonėje gali susidurti su griežtu oficialaus aprangos kodo reikalavimu. Tad jau darbo pokalbio metu reikėtų išsiaiškinti, kokios aprangos darbdaviai pageidauja. Jei pokalbio metu to padaryti nespėjai - parašyk užklausą elektroniniu paštu ar tiesiog paskambink į įmonę pasiteirauti. Netinkamas įvaizdis prieš vadovus, kolegas bei klientus gali pakišti koją ne tik Tavo, bet ir įmonės reputacijai.

 

4. Neignoruok kolegų

Viena iš faktorių, kuris neretai tampa konfliktinių situacijų priežastimi - mis-komunikacija su kolegomis. Tačiau to neturėtų būti, ypatingai, jei dirbi įmonėje, kurioje itin vertinamas komandinis darbas ir tarpusavio santykis. Jei nori, kad visa komunikacija būtų sklandi - nebijok kolegų klausti, jiems rekomenduoti. Būtinai reaguok į kolegų prašymus, laiškus ar kitokio pobūdžio užklausas.

 

5. Nesakyk visuomet viskam “taip”

Net jei ir esi naujas darbuotojas įmonėje, niekada neprivalai visiems pasiūlymams ar sprendimams pateikti teigiamo atsakymo. Tavo darbdavys, net neabejojame, kad Tave įdarbino dėl Tavo įgūdžių, tavo pasiryžimo ir motyvacijos. Tad jei turi kitokią nuomonę - nebijok jos išreikšti! Kritinis mąstymas, gebėjimas konstruktyviai diskutuoti, naujų idėjų siūlymas - itin darbdavių vertinama darbuotojų savybė.

Jei teko dirbti įvairaus pobūdžio įmonėse, turbūt žinai, kad kiekvienoje įmonėje galioja skirtinga įmonės taisyklių politika. Darbuotojas, vadovai bei kiti kolegos tų taisyklių turi laikytis, nes tik taip užtikrinamas sėkmingas visos komandos darbas ir partnerystė. Nesibaimink pasidalinti neigiama nuomone ar naujomis idėjomis - svarbiausia daryk tai konstruktyviai ir profesionaliai!

Domina naujo darbo galimybės? Susisiek su mumis - rasime Tavo kompetencijas atitinkančių darbo pasiūlymų!
Kontaktinis tel.  Nr.: 865615550. El. paštas: info@karjerosplanavimas.lt


 

Jei manote, kad šis įrašas gali būti įdomus jūsų draugams ar kolegoms, pasidalinkite su jais. Ačiū!