Darbo paieška LinkedIn. Kokia informacija svarbi darbdaviams?
Turi LinkedIn profilį, tačiau esi ten retas svečias? Manome, kad Tau pats laikas aktyviau naudotis šio socialinio tinklo galimybėmis. Nors Lietuvoje laikomas mažai populiariu, LinkedIn užsitarnavo savo gerą vardą kaip profesinių kontaktų tinklas, kuris pasitarnauja ne tik užmezgant naujus kontaktus, tačiau yra ir daug žadanti vieta ieškant darbo - tereikia tik šiek tiek pastangų, kad patrauktum darbdavio dėmesį. Pateikiame tau keletą rekomendacijų, kaip gali patraukti potencialaus darbdavio dėmesį.
1. Nuotrauka - Tavo vizitinė kortelė
Nors nedidelė, tačiau kokybiška nuotrauka - Tavo vizitinė kortelė LinkedIn socialiniame tinkle. Vienas svarbus aspektas - čia Tavo nuotrauka turėtų atrodyti profesionaliai - tai reiškia, kad apranga, kurią dėvi nuotraukoje turi būti tvarkinga, puiku, jei tai apranga, kuri atitinka Tavo profesinę sritį. Nuotrauka gali parodyti tavo charizmą, perteikti Tavo energiją, parodyti profesionalumą, tad rekomenduojame nuotrauką rinktis gana atsakingai.
2. Nepamiršk, kad tai Tavo antras CV
Tavo CV LinkedIn’e neturėtų būti vien tik buvusių darboviečių sąrašas. Tai vieta, kurioje Tu gali pabrėžti geriausias savo savybes, vertingus pasiekiamus, parodyti savo gebėjimus. LinkedIn - puikiai tam tinka. Nepamiršk čia surašyti ne tik įmonių, kuriose dirbai, tačiau papildyk aprašymus atsakomybėmis, kurios Tau buvo paskirtos, įvardink vertingiausius savo pasiekimus konkrečioje darbo pozicijoje, labiausiai pasitarnavusius įgūdžius. Taip patraukliai pateiksi ne tik savo patirtį, tačiau ir sudarysi darbdaviui profesionalaus ir motyvuoto darbuotojo įspūdį.
3. Panaudok skaičius
Jeigu nori pabrėžti konkrečius atvejus savo LinkedIn CV - nepamiršk panaudoti skaičių. Jei įmanoma, LinkedIn profilyje paminėk savo pasiektus rezultatus skaičiais - galbūt Tavo įgyvendintas trumpalaikis projektas pakelė pardavimus 30% procentų? Nebijok to paminėti - tai tikrai atrodys įspūdingai. Tik atmink, kad visuomet reikėtų išlaikyti korektiškumą ir per klaidą neatskleisti konfidencialios buvusios darbovietės informacijos.
4. Imkis iniciatyvos
Jeigu turi laisvo laiko ir mąstai, kur jį panaudoti - LinkedIn’e susikurk savo įrašų skiltį. LinkedIn leidžia kiekvienam vartotojui rašyti straipsnius, dalinti nuomone, kurti nuosavą turinį. Jei nori būti pastebėtas (-a) - išnaudok šias galimybes! Pradėk rašyti savo dienoraštį (blog’ą) arba reguliariai apžvelk industrijos naujienas. Jei kitoje platformoje jau esi sukūręs (-usi) kažką panašaus - pasidalink nuorodą LinkedIn. Tai puikus būdas parodyti savo ekspertiškumą ir rašymo įgūdžius, profesines žinias.
Patirtis rodo - darbdaviai linkę samdyti žmones, kurie domisi savo profesine sritimi, žino profesines subtilybes, seka aktualias naujienas. Jei ieškai darbo srityje, kurioje sieki būti ekspertu (-e), naudok LinkedIn kaip savo CV ir profesinį socialinį tinklą, reikšk savo nuomonę, diskutuok, būk naujienų, inovacijų autoriumi (-e) ir tapk matomesniu, įdomesniu ir profesionalesniu kandidatu.